Polacy ufają marce AXA
23.05.2012
W badaniu European Trusted Brands, które już po raz dwunasty przeprowadziło wydawnictwo Reader’s Digest w kategorii towarzystwo ubezpieczeniowe marka AXA została uznana przez Klientów za drugą najbardziej godną zaufania. AXA otrzymała Kryształowe Godło, ustępując pola jedynie PZU.
AXA otrzymała od polskich Klientów najwyższe oceny w kategoriach jakość, zrozumienie potrzeb klienta oraz społeczna odpowiedzialność biznesu spośród wszystkich ocenianych Firm.
"To wspaniała nowina, ponieważ dowodzi, że nasze wysiłki, aby postawić Klienta w centrum naszego biznesu zaczynają przynosić efekty. Cieszy mnie również to, że jesteśmy najlepsi w społecznej odpowiedzialności biznesu. Jak widać nasze inicjatywy „Wspieramy Mamy” oraz działający od ubiegłego roku „Aksamitny Wolontariat” są dostrzegane przez Polaków." - komentuje Maciej Szwarc, Prezes Zarządu AXA Polska S.A..
Jest to już trzecie, po Superbrands i Finansowej Marce Roku, tegoroczne wyróżnienie dla AXA. Jednak badanie European Trusted Brands jest szczególne, ponieważ o jego przyznaniu decydują sami Klienci.