DSA w magazynie „Ambasador” jako lider społecznej odpowiedzialności biznesu
16.02.2017
Zapraszamy do lektury artykułu zamieszczonego w najnowszym wydaniu magazynu „Ambasador”. Opowiadamy w nim, jak w DSA rozumiemy i realizujemy społeczną odpowiedzialność biznesu – zarówno w teorii, wyrażonej w naszej misji, jak i w praktyce, m.in. prowadząc prospołeczne fundacje, sponsorując sportowców ( w tym dzieci i młodzież), organizując akcje charytatywne i otwarte seminaria finansowo-biznesowe.
„- Nie chcę, by moja spółka po prostu generowała dochód dla mnie i dla moich współpracowników. Chcę, by zapisała się na kartach polskiej historii jako instytucja, która dokonała pewnych istotnych zmian, miała wpływ na otoczenie, pomagała. Dodatkowo, jako właściciel przedsiębiorstwa z wyłącznie polskim kapitałem chcę, by rozwijało ono idee patriotyzmu gospodarczego i wspierała polskie społeczeństwo tam, gdzie tylko jest to możliwe. Z tej przyczyny spółka konsekwentnie realizuje swoje cele, pamiętając iż muszą one uwzględniać nie tylko zyskowność, ale także szeroko pojęty interes społeczny. Dlatego od początku istnienia grupie kapitałowej DSA, jako organizacji działającej na rynku finansowym przyświeca motto „Pomnażamy wartości”, zgodnie z którym ponad potrzeby krótkofalowego zysku przedkładane jest tworzenie długookresowych wartości.” – mówi założyciel i główny akcjonariusz DSA, Andrzej Dadełło.
„- Jednym z naszych głównych celów jest to, by wzrosła świadomość finansowa Polaków. Głęboko wierzymy,że przełoży się to nie tylko na bardziej świadome decyzje konsumenckie,a w efekcie zwiększenie sprzedaży polskich produktów, ale przede wszystkim na to, że Polacy, tak jak dzisiaj Niemcy czy Brytyjczycy, staną się niezależni finansowo i będą mogli spać spokojnie, nie trwożąc się o to, skąd wziąć pieniądze na leczenie czy na wykształcenie dzieci” – tłumaczy Kamil Krążek, prezes zarządu DSA Investment S.A.
Cały artykuł jest dostępny na stronie dsa.pl
Zapraszamy do lektury!