26.04.2012
"Naszą ambicją jest 6-procentowy udział w rynku IKZE szacowanym przez nas na ok. 1 mln Polaków. Rynek powinien zostać zagospodarowany w ciągu 3-4 lat i w takiej też perspektywie myślimy o naszych celach" - powiedział Radosław Gołaszewski, dyrektor departamentu zarządzania produktami w AXA Życie.
AXA Życie rozpoczęła w połowie kwietnia, z myślą o wprowadzeniu IKZE, szkolenia dla własnej sieci sprzedaży, sieci placówek franczyzowych i kanałów zewnętrznych oraz kampanię reklamową do klientów.
"Chcemy w sposób aktywny docierać do klientów. Uważamy, że walkę o IKZE wygrają te firmy, które przekonają Polaków, że warto oszczędzać na emeryturę, w sposób systematyczny odkładać małe kwoty, żeby zbudować duży kapitał na przyszłość" - dodał Radosław Gołaszewski.
Kształt IKZE w AXA jest unikatowy na rynku i opiera się na przekonaniu, że obecny system ubezpieczeń społecznych to nie tylko problem luki emerytalnej, ale także luki rentowej z tytułu niezdolności do pracy. IKZE w AXA jest więc zabezpieczeniem emerytalnym z dodatkiem renty z tytułu niezdolności do pracy w wyniku nieszczęśliwego wypadku. Składka mieści się poniżej 100 zł, a opłaty są zbliżone do tych w OFE.