Zakończyliśmy sezon Klubu Biznesu Miedzi. Do zobaczenia we wrześniu!

17.06.2019

Sezon piłkarski już za nami, teraz przyszedł też czas na podsumowanie działań Klubu Biznesu Miedzi Legnica w sezonie 2018/2019. I choć w rywalizacji sportowej zespół Miedzi Legnica musiał opuścić szeregi LOTTO Ekstraklasy, to na polu biznesowym mają się czym pochwalić.

O tym, jak wiele dobrego przysporzyła klubowi gra wśród najlepszych, przekonywał Andrzej Dadełło podczas czwartkowego spotkania w Hotelu Sękowski. Właściciel Miedzi podkreślał, że mecze naszej drużyny w całym sezonie z trybun Stadionu im. Orła Białego obejrzało niespełna 95 tys. widzów. Z kolei transmisje telewizyjne ze wszystkich spotkań Miedzi wygenerowały oglądalność blisko trzymilionową. Występy w LOTTO Ekstraklasie przyniosły także rekordowe liczby, gdy mowa o ekwiwalencie reklamowym. Specjaliści z Press Service oszacowali go na ponad 192 mln złotych.

Imponująca jest także wartość wszystkich umów biznesowych zawartych pomiędzy klubowiczami - ponad 1,3 mln złotych. Najbardziej aktywny był dealer samochodowy Toyota Nowakowski, który zawarł transakcje na ponad 0,5 mln złotych. Tym samym okazał się on zwycięzcą konkursu, w którym do wygrania były darmowe pakiety reklamowe do wykorzystania w przyszłym sezonie. Drugie miejsce zajęła firma Huras, a trzecie Gebruder Peters.

Podczas czwartkowego spotkania poznaliśmy także zwycięzców w lidze prywatnej Fantasy Ekstraklasa.tv. Na podium znaleźli się: Tomasz Gargaś (Sariv TG), Mateusz Kowalczyk (Toyota Nowakowski) i Maciej Matwiej (Solo Firenza).

Ostatnie w tym sezonie spotkanie Klubu Biznesu było także okazją do osobistych podziękowań dla sponsorów i partnerów. Cieszymy się, że podmiotów wspierających Miedź jest tak dużo. Mamy przy tym nadzieję, że w kolejnym sezonie będzie ich jeszcze więcej.

Źródło:

http://miedzlegnica.eu/aktualnosci/zakonczylismy-sezon-klubu-biznesu-do-zobaczenia-we-wrzesniu-8553

eZ Publish™ copyright © 1999-2024 eZ Systems AS